• [Pdf/ePub/Mobi] LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES - MERCÈ RODOREDA descargar ebook gratis

    LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES de MERCÈ RODOREDA

    Descargar libros de texto gratis kindle LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES de MERCÈ RODOREDA DJVU 9788482877211 en español

    Descargar LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES PDF

     

     

    Ficha técnica

    • LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES
    • MERCÈ RODOREDA
    • Número de páginas: 175
    • Idioma: CATALÁN
    • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
    • ISBN: 9788482877211
    • Editorial: CASTELLNOU EDICIONS
    • Año de edición: 2001

     

     

    Descargar eBook gratis

     

     

     

     

     

    Descargar libros de texto gratis kindle LA MEVA CRISTINA I ALTRES CONTES de MERCÈ RODOREDA DJVU 9788482877211 en español

     

    Overview

    Una fantasia i poeticitat intenses s'amaguen darrere d'aquest recull de contes de Mercè Rodoreda. L'estudi introductori aborda la força i la ductilitat extraordinàries de l'escriptura de Rodoreda, que és capaç d'expressar-se en una gran varietat de registres.

     

    Pdf Recomendados: DIAS DE LLUVIA Y BARRO leer el libro read pdf,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :